Български език за хора
от цял свят

Информация
Здравейте,
казвам се Владислав Дамянов и съм учител по български език.
През последните 10 години преподавам български език на хора по света - споделяйки красотата на българското културно наследство, история и природа на моя прекрасен майчин език.
Имам удоволствието да ви поканя да изследваме заедно българския език и култура.
НОВА ГРУПА
Започва на 8 февруари 2025 г., от 16:00 до 19:00 часа.
ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТ: 10 СЕДМИЦИ
МЕСТОПОЛОЖЕНИЕ: София, ул. Вашингтон 13
ЦЕНА: 850 лева + 50 лева за материали
(Таксата може да бъде платена с две вноски - 50% преди началото на курса и 50% в средата.)
Всички плащания са по банков път:
Първа инвестиционна банка, SWIFT/ BIC код: FINVBGSF,
Сметка: BG11FINV91501016809315
Обадете ми се на +359 885 371 838
или се свържете чрез WhatsApp, Telegram, Viber

Какво е Сугестопедия?
СУГЕСТОПЕДИЯТА е методология за преподаване и учене, чиято основна цел е да активира неизползваните резерви на мозъка/психиката на обучаемите.
Разработена е през 70-те години на миналия век в София от невропсихиатъра и психотерапевт д-р Георги Лозанов с негови колеги от Научноизследователския институт по сугестология към СУ „Св. Климент Охридски“, а по-късно и с приноса на езиковеда, изследовател по музикална педагогика и създател на сугестопедичното изкуство д-р Евелина Гатева.
СУГЕСТОПЕДИЯТА е педагогически подход, основан на теорията на внушението, прилагана в педагогическия процес с цел освобождаване
личността от всички негативни внушения за ограниченията на човешките способности, създадени от социалната норма.
Поради акцента си върху десугестията на социалната норма и целта му да освободи неограничените резервни възможности на човешкия мозък и психика,
СУГЕСТОПЕДИЯТА е отлична комуникация между учител и ученик.
Но истинността на тази комуникация е от съществено значение, тоест учителят трябва наистина да вярва в това, което прави и да изпитва истинска привързаност към него, без да е нещо симулирано, без изкуственост.
Всички други хармонично оркестрирани елементи, които добре обученият учител използва в СУГЕСТОПЕДИЯТА, са насочени към постигането на тази отлична комуникация. Когато ученикът възприеме всичко това, той започва да разкрива умствените си резерви и научава много повече, докато се чувства добре.
Според доклада на ЮНЕСКО СУГЕСТОПЕДИЯТА е най-адекватната методика.
В курса по сугестопедичен език логическата информация, предназначена за съзнанието, се обвива и допълва с информация
предназначени за несъзнаваното под формата на подходяща среда, артистични елементи, музика, игри, игрива и приятелска атмосфера.
Накратко, използва се по-голямо количество ресурси от двете мозъчни полукълба и от целия мозък като цяло, различните аспекти
на личността се стимулират, а умствените резерви се разкриват.
Резултатът е, че ученикът ще ускори и интегрира обучението, без да се налага да учи, усвоявайки 3 до 5 пъти повече материал, отколкото при конвенционалните методи.
Начинаещият ученик ще намери речник от 600 до 800 нови думи и цялата основна граматика в първия урок.
Учителят ще представи този материал в художествен контекст, използвайки класическа музика във фонов режим. В следващите дни,
всички тези материали ще бъдат разработени в рамките на игра, изненада, хумор и забавление, като приканват към продължаващо участие.

За мен
Преди десет години започна моето вълнуващо пътуване със сугестопедията.
Тази наша среща беше фатална, защото ни събра за цял живот.
Оттогава преподавам български език на хора, избрали България за свой дом или преминаващи оттам, които се връщат при удобно време.
Сертифициран преподавател по сугестопедия от 2016 г., сертификат 371, както и преподавател по чужди езици първо и второ ниво от обучителите Ванина Бодурова и Глория Алгуасил.
През тези години съм работил с хора - деца и възрастни от Европа, Северна и Южна Америка, Азия и Африка.
„ИЗПОЛЗВАЙТЕ УМА СИ И СЛЕДВАЙТЕ СЪРЦЕТО СИ“, проф. Георги Лозанов